2016. augusztus 14.

Legkedveltebb focis történet

Üdv kedves Olvasó!


Nos, megint csak egy rövidebb bejegyzéssel érkezem, amiben majd a segítségeteket is kérni fogom, de erről majd később. Bells Booth jelölte a blogot a Blogger Award két kategóriájába is, aminek nagyon örültem, hiszen ez csak azt jelenti a számomra, hogy tartja annyira jónak a történetet, hogy jelölje egy versenyen. Az egyik kategóriát meg is nyertem, aminek nagyon örülök, minden hisztéria ellenére is, ami a versenyt övezte. A történten tehát első helyet ért el a Legkedveltebb focis történet kategóriában, amiért nagyon hálás vagyok nektek, hiszen nem szóltam, hogy jelölve lett, ahogyan magáról a szavazásról is. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki érdemesnek tartotta erre a címre a blogot, a történetet!
Most pedig egy újabb kéréssel fordulnék felétek, mivel a Zivatar című blogon is elindult a szavazás, ahol szintén indítottam a blogot. Ha érdemesnek találjátok a történetet, akkor nagyon megköszönöm, hogy szavaztok rá:


Üdv,
Catalina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése